2011. július 31., vasárnap

Na ez a nem gyenge. Én még a kőkorszakban (2010 ;-) regisztráltam be az Apple-höz, mint olyan fejlesztő, aki ki is akar tenni valamit az AppStore-ba. Akkor, innen Magyarországról még csak egy hihetetlenül furcsa módon fizethettem be a 99$-t...

Gondoltam ilyen "frappánsan" hidal át valami átmeneti gondot az Apple. De nem! Még most, 2011-ben is is ugyanitt tartunk... az alábbi formot kell kitölteni, és !!!!!elfaxolni!!!!!

Nézzétek, láttok-e valami furcsát:



Igen, bankkártyaszám, lejárati idő és a CVV kód is kell! Vagyis minden adatot el kell faxolni, amit egyébként egy internetes fizetéskor be kell írni, ha vásárolni akarsz....

Oké, lehet hogy a túloldalon valami automata fogadja és dolgozza fel a faxokat. Felismeri a kézírásom, elindítja a levonást, aztán megsemmisít mindent jól. De valahogy valószínűbbnek érzem, hogy roppant megbízható John vagy Sarah üti be egy banki rendszerbe a levonást.

De hogy ezt pont "A" cég engedi meg magának?! Mindjárt meg is szűntetem a webshopocskámban a paypalos ill. bankkártyás fizetést. Minek az, ha a nagyok nem így csinálják!?

Update (2011.10.20): ÉÉÉS IGEN! Eljött az accountom megújításának ideje, és ezúttal Apple Store-ban online, bankkártyával tudtam fizetni! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése